Returnering
Ved køb er det ikke altid klart, om produktet virkelig opfylder dine behov - derfor tilbyder vi en 30-dages pengene-tilbage-garanti (regnes fra datoen på din købsdokumentation) og muligheden for at returnere produkter til os gratis.
Væsentlige returbetingelser
Væsentlige returbetingelser
- Returnerede produkter skal være i samme stand som på salgstidspunktet (dvs. de må ikke være beskidte, støvede, lugtende eller have fået deres beskyttelsesfilm fjernet) og skal inkludere alt originalt tilbehør og dokumentation.
- Den originale indvendige og ydre emballage må ikke være beskadiget (undtagen ved normal åbning, der kræves for at få adgang til produktet) eller kasseres.
- Serienumre (både for hardware og eventuel medfølgende software) må ikke registreres. Hvis du har registreret dem, bedes du kontakte producentens support for at forhøre dig om muligheden for afregistrering.
- Sørg for at have dit ordrenummer – du skal bruge det, når du registrerer en returnering.
Produkter, der ikke opfylder disse betingelser, accepteres ikke til returnering.
Sådan returnerer du et produkt
Sådan returnerer du et produkt
Registrer venligst din returnering i vores system og vent på bekræftelse.
Når du har bekræftet det, skal du sende produktet til os. Vi dækker desværre ikke forsendelsesomkostninger (undtagen til Litauen, Letland og Estland). Send venligst varen til:
SOUNDIUM
T. Sevcenkos g. 18
Vilnius 03111
Litauen
+370 601 61620
Hvordan pakker man et produkt til transport?
Hvordan pakker man et produkt til transport?
Det er kundens ansvar at pakke produktet til sikker transport.
Hvis du har modtaget produktet fra os i producentens originale ydre papemballage, kan du returnere det i samme emballage (dette gælder normalt for større varer, såsom studiemonitorer, subwoofere, længere MIDI-keyboards, pladespillere, store synthesizere osv.).
Hvis du har modtaget produktet pakket i en separat papkasse eller indpakket i folie, bedes du returnere det på samme måde – enten i en papkasse eller folie (du er også velkommen til at være kreativ – emballagen behøver ikke at se pæn ud, men produktet skal være pakket forsvarligt).
Du må under ingen omstændigheder transportere produkter med returetiketten klistret direkte på den originale indvendige emballage – dette betragtes som skade på originalemballagen, og vi fjerner ikke etiketterne selv. Produkter, der returneres på denne måde, vil blive sendt tilbage til dig.
Hvornår kan jeg forvente en refusion?
Hvornår kan jeg forvente en refusion?
Når vi modtager de returnerede produkter, bliver de inspiceret og kontrolleret. Refusionen vil blive behandlet inden for 5 hverdage (eksklusive den dag, produktet blev leveret til os).
Forsendelsesomkostninger refunderes ikke.
Hvilke produkter kan ikke returneres?
Hvilke produkter kan ikke returneres?
Vores returpolitik er ret liberal, men der er begrænsninger. Gennemgå venligst listen over varer, der ikke kan returneres:
- Alpine ørebeskyttelse, in-ear hovedtelefoner og reserveørepuder — af hygiejniske årsager
- Patroner, styluser og kabler, medmindre det tydeligt fremgår, at emballagen ikke har været åbnet
- Software
- Gavekort
- Vinylplader
Kan jeg returnere et produkt, der kræver garantiservice?
Kan jeg returnere et produkt, der kræver garantiservice?
Hvis du ønsker at returnere et produkt inden for 30 dage, fordi det ikke fungerer eller ikke fungerer korrekt, er det generelt muligt, men en garantisag skal først registreres her .
Dette skyldes, at vi ikke kan bekræfte en defekt eller funktionsfejl på afstand (mens produktet stadig er hos dig). Når vi modtager produktet, skal vi vente på en vurdering fra et autoriseret servicecenter - en bekræftelse på, at produktet ikke fungerer/fungerer forkert, og at problemet ikke skyldes kundens forkerte brug.
Hvis servicecenteret bekræfter defekten eller funktionsfejlen, vil vi enten erstatte produktet med et nyt eller udstede en refusion (hvert tilfælde vurderes individuelt).
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger
Produktgarantien og returpolitikken er udarbejdet i overensstemmelse med "Regler for returnering og ombytning af varer", godkendt ved bekendtgørelse nr. 217 fra økonomiministeren den 29. juni 2001, og "Regler for salg af varer og levering af tjenesteydelser ved indgåelse af kontrakter ved hjælp af kommunikationsmidler", godkendt ved bekendtgørelse nr. 258 fra økonomiministeren den 17. august 2001. Næsten alle de produkter, vi sælger, falder ind under kategorien lydoptagelses- og afspilningsenheder – købers anmodning om at ombytte sådanne produkter til identiske produkter eller om at modtage refusion udføres kun med sælgers samtykke.