Garanti
Soundium sælger kun originale og nye (medmindre de er markeret som B-lager på produktsiden) produkter.
Et B-Stock-produkt betyder, at den originale emballage er blevet åbnet. Normalt sker dette, når kunder returnerer produkter, demonstrationsprodukter sælges, eller produkter er blevet åbnet til fotoshoots.
B-Stock-produkter kontrolleres altid inden salg. Normalt er standen næsten ideel med minimale tegn på brug. Vi tilbyder de samme garantibetingelser for B-Stock-produkter som for nye produkter.
Nedenfor finder du alle relevante oplysninger vedrørende garantiservice.
Sådan anmoder du om garantiservice
Sådan anmoder du om garantiservice
Følg linket her for at oprette en garantisag. Du vil modtage yderligere information via e-mail.
Garantivilkår
Garantivilkår
Afhængigt af produktets specifikke egenskaber tilbydes der en garanti på 12 til 36 måneder. Den nøjagtige garantiperiode er angivet og synlig på hvert produkts side, lige under knappen "TILFØJ TIL KURV". Garantiperioden er også angivet på dit købsdokument (faktura).
Produkter, der ikke er dækket af garantien
Produkter, der ikke er dækket af garantien
Visse produkter er ikke dækket af garantien - disse omfatter forskelligt tilbehør (såsom stativer, tasker osv.), kabler, patroner, styluser og lignende varer. Hvis et produkt ikke er dækket af garantien, vil der ikke være nogen garantioplysninger angivet på produktsiden, lige under knappen TILFØJ TIL KURV. Derudover vil garantiperioden ikke være angivet på dit købsdokument (garantifeltet på fakturaen vil være tomt). Men hvis du køber denne type produkt og støder på et problem, er du velkommen til at kontakte os - vi hjælper dig gerne.
Garantibetingelser
Garantibetingelser
- Gem produktets originale emballage sammen med alt originalt tilbehør og dokumenter. Originalemballagen sikrer sikker transport af produktet, hvis det skal sendes til os, og vi kan ikke holdes ansvarlige for skader under transport, hvis varen ikke er pakket i den originale producentemballage. Originalemballagen er også vigtig, fordi den ofte indeholder serienumre, der muligvis ikke er angivet på selve produktet - disse oplysninger kræves af servicecentre under garantiservice.
- Hvis du ikke har gemt den originale emballage, men ønsker at kontakte os for garantiservice, kan du stadig gøre det. Vi kan dog ikke garantere, at producentens servicecenter ikke vil anmode om den originale emballage og tilbehør under processen. Vi vil også bede dig om at pakke varen så sikkert som muligt efter bedste evne, så den kan transporteres sikkert til servicecenteret.
- Gem din købsbevis (faktura), da det er nødvendigt for at modtage garantiservice. Fakturaer sendes via e-mail til kunder, der køber online. Hvis du ikke kan finde din faktura, men er sikker på, at du har afgivet en ordre online, skal du bruge dit ordrenummer.
- Garantisager løses typisk inden for 40 hverdage fra den dato, hvor enheden modtages til reparation. Processen kan dog tage kortere eller længere tid afhængigt af forskellige faktorer, såsom servicecentrets arbejdsbyrde, tilgængeligheden af reservedele og problemets kompleksitet.
- Produktet vil blive erstattet med et nyt, eller der vil blive udstedt en refusion, hvis defekter, der opstår i garantiperioden, ikke kan repareres. Denne beslutning træffes af producentens autoriserede servicecenter efter inspektion af enheden.
Garantien gælder ikke
Garantien gælder ikke
- Normalt slidte dele af enheden, såsom ørepuder, pandebånd, batterier, sikringer, tilslutningskabler, dæksler osv.
- Mekaniske skader, såsom brud, skader på kabinettet, iturevne eller beskadigede kabler, skader forårsaget af tab af enheden osv.
- Ændringer i enhedens farve (gulfarvning, pletter osv.) uanset årsag.
- Situationer, der kræver rutinemæssig vedligeholdelse eller rengøring (f.eks. ørevoksopbygning i in-ear-hovedtelefoner, en støvet eller beskidt pladespiller-pen, beskidte eller ildelugtende hovedtelefoner osv.).
- Fejl forårsaget af forkert tilslutning af enheden til det elektriske netværk eller på grund af problemer med strømforsyningen.
- Defekter forårsaget af kemikaliers påvirkning.
- Fejl som følge af tilslutning af enheden til elektriske, telekommunikations- eller kabelnetværk, der ikke overholder nationale standarder.
- Defekter forårsaget af eksterne faktorer såsom brand, fugt/sved/vand, temperatur, lyn eller andre naturkatastrofer.
- Defekter, der opstår under transport, når enheden transporteres af køber uden at sikre korrekt emballering til sikker transport.
- Bevis for forsøg på at få adgang til enhedens interne komponenter, eller hvis enheden er blevet repareret af en uautoriseret serviceudbyder.
- Eventuelle ændringer i enhedens konstruktion eller kredsløb (med undtagelse af dem, der er beskrevet i brugermanualen).
- Defekter forårsaget af indtrængen af fremmedlegemer, stoffer, væsker eller dyr (f.eks. insekter) i enheden.
- Fejl som følge af computervirus, installation af uautoriseret software eller forkert installation af passende software.
- Hvis serienummeret på produktet er blevet ændret, fjernet eller ikke kan identificeres.
- Tilfælde hvor softwareopdateringer eller gendannelse af fabriksindstillinger er nødvendige for at forbedre funktioner, der var til stede på salgstidspunktet.
- Alle andre tilfælde, hvor produktets fejl eller mangler skyldtes købers manglende overholdelse af brugermanualen, eller som følge af tredjepartshandlinger eller force majeure.